Returnarea produselor – Conform legislatiei in vigoare in Romania, clientul poate renunta la produsele cumparate, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile din momentul primirii produsului; legislatia se aplica doar in cazul persoanelor fizice (OUG 34/2014). Renuntarea la produsele cumparate se face doar in urma unei instintari prin e-mail sau telefonic.

Cheltuielile de returnare a produselor cumparate din magazinul nostru vor fi suportate in totalitate de client iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii produsului de catre client.

Nu se accepta retururi prin Posta Romana.

NU ACCEPTAM PENTRU RETUR:

  • Produsele deteriorate: produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original nedeteriorat, cu toate accesoriile si documentele care le-au insotit).
  • Produsele care prezinta urme de utilizare: produsele care prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, uzura, etc.
  • Produsele care nu au toate documentele insotitoare cu care au fost expediate (factura, garantie, manual instructiuni, etc).
  • Saltelele pot fi returnate doar daca sunt sigilate;
  • Piese de mobilier montate sau desigilate. Puteti returna orice produs de mobilier daca este sigilat.
  • Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (stetoscoape gravate);
  • Daca produsele pe care le-ati cumparat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnati produsele trebuie sa returnati si cadourile.
  • De asemenea, nu acceptam la retur produsele din categoria consumabilelor, care sunt desigilate.

In cazul in care produsul livrat nu corespunde cu cel comandat de dvs. (cod, culoare, etc.), produsul prezinta defecte de fabricatie sau componente lipsa din colet, costul de transport (sau schimbare) al produsului este suportat in intregime de noi.

In cazul in care produsul prezinta defecte de fabricatie sau componente lipsa in colet, va rugam sa va adresati echipei noastre, in aceasta situatie fiind vorba de un caz de garantie.

Persoane fizice

Ca să returnați unul sau mai multe produse comercializate de pe Cartomed.ro, vă rugăm să completați formularul de retur pentru persoane fizice și să-l trimiteți prin email la office@med-pro.ro sau să îl trimiteți lângă produse, însă nu înainte de a citii regulamentul de mai jos.

Regulament privind serviciul de retur

Renuntarea la cumpărare reprezintă un serviciu gratuit (excepție face taxa de livrare comanda retur) oferit clienților SC ABC SUPPORT VISION S.R.L., societate comercială cu răspundere limitată, organizată potrivit legii române, cu sediul în orașul București, sector 1, Str. Macului nr. 13, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/16352/2020, număr de înregistrare fiscală RO 43384983.

Prin acest serviciu, clienții MedPro pot returna gratuit în termen de 14 zile calendaristice produsele cumpărate de pe www.med-pro.ro, conform Termenilor și Condițiilor de retur prevăzute în prezentul Regulament.

Acest serviciu nu afectează dreptul de retragere prevăzut de O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, pentru contractele încheiate la distanță sau contractele încheiate în afara spațiilor comerciale MedPro.

Clienții care renunță la cumpărare, solicitând returul unui produs, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptându-l în integralitate.

Clienții ce pot returna produsele comandate pot fi în mod exclusiv persoane fizice care au achiziționat produse de pe www.medpro.ro, fiind titularii ai bonului fiscal sau a facturii fiscale MedPro.

Cum puteți returna produsele achiziționate de la MedPro?

Produsele cumpărate de pe www.med-pro.ro pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice:
– completând formularul de returnare și trimițându-l pe adresa de email office@med-pro.ro, sau, punându-l lângă AWB sau în colet împreună cu produsul returnat.
– ulterior trimiterii solicitării de retur, veți fi contactat de către un reprezentant al firmei ABC SUPPORT VISION srl pentru a stabilii pașii premergători pentru a intra în posesia produsului.

Termenul de 14 zile calendaristice se calculează:

de la data livrării produsului la dvs, în cazul în care produsul a fost achiziționat de pe www.med-pro.ro; în cazul unei comenzi care conține mai multe produse, termenul de 14 zile calendaristice se calculează de la data livrării ultimului produs din comandă.
Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare fără a fi nevoit să justifice decizia și fără a suporta alte costuri (exclusă taxa de livrare).

În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin.

Purtați răspunderea pentru orice eventuală diminuare a valorii produselor, dacă în urma verificarii conformității, proprietăților și functionalității produselor se dovedește că această devalorizare a fost cauzată de manipularea necorespunzatoare de către dvs.

Condițiile referitoare la produsul returnat

Se recomandă ca produsul returnat să fie în aceeași stare în care a fost cumpărat sau livrat:

Să aibă toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare și certificate de garanție;
Produsul trebuie să fie returnat în condiții de siguranță, pe cât posibil în ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare și/sau transport. Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producător pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent în mod obligatoriu, prezența lui fiind specifică producătorului. Prezența sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra că produsul este exact în forma și condițiile în care a fost eliberat de către producător. Deteriorarea sigiliului de pe ambalaj nu aduce nici o limitare dreptului de renunțare la contract.

Produse care nu sunt acceptate la retur:

  • produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator, indiferent dacă acestea au fost sau nu utilizate după desigilare
  • înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
  • produse de îngrijire personală care au fost desigilate și utilizate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate îngrijire corporală, periuțe de dinți, irigatoare bucale, perii rotative, termometre);
  • produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca și defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
  • software, licențe desigilate (Sisteme de operare, aplicații, etc.)
  • produse aduse pe comenzi speciale ferme din stoc furnizor utilizând butonul PRECOMANDA;
  • furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere;
  • produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumpărare sau dacă produsele au licențe OEM activate;
  • acumulatorii, becurile obișnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originală);
  • dacă au fost achiziționate mai multe produse din același model, se acceptă retur doar dacă unul singur a fost desigilat sau dezambalat;
  • în cazul mai multor produse achiziționate printr-un credit, nu se va putea face returul unui singur produs, ci doar un retur integral, al tuturor produselor.
  • orice consumabil medical de unică utilizare, desfăcut sau folosit precum: mănuși, bonete, botoșei, role de sterilizare, filtre, senzori de pulsoximetru de unică folosință, electrozi neutru, electrozi de defibrilare, electrozi ecg, etc

În cazul în care se returnează un produs dintr-un pachet promoțional se va returna diferența dintre prețul de bază și cel promoțional al produsului returnat.

Produse excluse, fără drept de returnare conform OUG 34/2014 art. 16:
a. Licențe software;
b. Furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
c. Consumabile (acumulatori, baterii, becuri, cabluri, etc);
d. Produse care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă;
e. Produse de îngrijire personală sau anumite dispozitive medicale utilizate;
f. Produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
g. Servicii prestate către consumator;
h. Furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe suport material (aplicații software livrate printr-un link de download și cheie de activare).
i. Produsele aduse în stoc în urma unei comenzi speciale ferme și al efectuării plății în avans, nu pot fi returnate.

Produse și categorii de produse care pot fi supuse unor costuri suplimentare în vederea aducerii la conformitate/stare inițială:
a. Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice
b. Dispozitive medicale folosite în intervenții chirurgicale, tratament personal sau cu risc de contaminare încrucișată
c. Produse fără ambalaj original sau cu accesorii ce prezintă semne de utilizare

Mențiune:
Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor, poate genera costuri de aducere la conformitate/stare inițială de până la 100% din valoarea produsului sau chiar refuzarea returnării.

Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original al acestora ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate. Taxele sunt cuprinse între 0 și 100% din valoarea inițială a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat către client la recepționarea produselor deteriorate/modificate.

Produse care sunt acceptate la retur în anumite condiții:

sunt acceptate produsele care fac parte din categoria Echipamente medicale sau Dispozitive medicale după cum urmează: tensiometre, stetoscoape, nebulizatoare, aparate de aerosoli, garouri, etc

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informează MedPro cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea Formularului de Retur disponibil aici.

Pentru produsele pentru care solicitarea de retur s-a făcut prin Formularul de Retur, în termen de maxim 4 ora de la transmiterea notificării, cumpărătorul va primi pe e-mail număr de înregistrare și detalii cu privire la solicitarea înaintată. Comunicarea cu clientul se va face în scris pe adresa de e-mail cu care s-a efectuat comanda inițială. Suma aferentă returului se va returna prin transfer în cont bancar, atunci când clientul a plătit prin ordin de plată sau ramburs la curier.

În cât timp vă vom restitui suma aferentă returului?

Restituirile prin virament bancar, se efectuează în cel mai scurt timp cu putință de la momentul de intrare în posesia produsului returnat, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice din momentul în care MedPro este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.

Ziua în care consumatorul își exercită dreptul de retragere din contract nu se va lua în seamă la calculul termenului, iar în cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, MedPro va prelungi termenul în mod corespunzător.

Prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul efectuării returului

În cazul în care nu există neconformități iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, angajații MedPro vor proceda la întocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, în conformitate cu prevederile legale (factura de retur/avans, dispoziție de compensare, dispoziție de plată, chitanță). Datele necesare întocmirii documentelor mai sus menționate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, cont bancar, după caz. Vom folosi datele cu caracter personal în scopul întocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozițiilor legale în vigoare. În cazul în care dumneavoastră nu doriți să furnizați aceste date, returnarea produselor nu este posibilă chiar dacă se încadrează în condițiile de retur mai sus prezentate, întrucat nu ne putem conforma legislației din domeniul fiscal.

Costuri și taxe speciale pentru renunțarea la cumpărare:

costurile aferente livrării de retur sunt suportate în întregime de client.
Produsele se trimit prin curierat rapid la adresa: Str. Macului 13, sector 1, București în atenția SC ABC SUPPORT VISION SRL.

MedPro poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunța la cumpărare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restricțiilor privind vânzarea de produse sau servicii.

Persoane juridice

Retur persoane juridice.

Nu acceptăm returnarea produselor comandate. În situația produselor livrate cu defecte de fabrică în funcție de problema survenită se înlocuiește produsul sau dacă problema permite, se repară / schimbă în cadrul garanției problema în cauză. Dacă ați primit un produs ce necesită schimbat sau reparat, vă rugăm să ne trimiteți un email cu nr comandă, datele dvs precum și poze cu problema survenită la office@med-pro.ro
Nu se acceptă sesizări de produse neconforme din fabrică sau ca urmare a livrărilor deficitare după mai mult de 5 zile de la data primirii produsului.

Ca o excepție, în cazul accesoriilor compatibile precum cabluri ecg, senzori spo2 și altele, dacă nu sunt compatibile sunt înlocuite fie cu modele ce sunt compatibile fie se returnează folosind formularul de retur de la persoane fizice.

Pentru orice detalii sau neclaritati, va rugam sa ne contactati:

E-mail: office@med-pro.ro
Telefon: +40 767 895 279

Formular Cerere de Retur

Este simplu! Avem nevoie doar de cateva informatii pentru a va returna produsele comandate. Doar completati formularul de mai jos si unul dintre colegii nostri va va contacta in aprox. 48 – 72 ore sau mai repede.